ad

se

9 Şubat 2014 Pazar

Mühendisler için Kitap Tavsiyesi Üretim Yönetimi - Bülent Kobu

ürün yönetimi,ürün yönetimi bülent kobu,ürün yönetimi beta,beta yayınevi

Sadece üretim değil hizmet sektörü ile ilgili kaynak arayanlara tavsiye edebileceğim yararını görecekleri bir kaynaktır. Özellikle yeni başlayan,çalışmakta olan mühendisler hele de Endüstri Mühendisleri,KOBİler,birden fazla bölümden sorumlu yöneticiler,patronlar ve kendini geliştirmek isteyen kişilerin daha iyisini bulamayacağı bir baş ucu kitabıdır.Zamanında çok fazla kitap incelediğim ve etrafımdaki uzmanlara sorduğumda çoğundan bu kitabı almamı söylediklerinden ben de faydasını gördüğüm için ihtiyacı olmasa da paylaşayım dedim. Hala da kullandığım 15 baskı yapmış rakipsiz bir kitaptır.


Kitapta İşlenen Konular
Üretim Sistemleri,Verimlilik,Ürün Tasarımı,Talep Tahmini,Teknoloji Seçimi,Kuruluş Yeri Seçimi (Facility Layout),İş Yeri Düzenleme,Lojistik Yönetimi,Kapasite Planlaması,Tamir-Bakım Planlaması, Stok Kontrolü,İş Analizleri,Proje Yönetimi,Kalite Kontrolü,Ücret Yönetimi

Üretim Yönetimi 

Bir işletmenin varlığını sürdürebilmesi ürettiği mal veya hizmeti uygun fiyatla satarak kâr edebilmesine bağlıdır. Ekonomik sorunlar her işletme faaliyetinde yöneticinin karşısına çıkar. Teknik ve beşerî görünümlü sorunların da kaynağında ekonomik faktörler vardır. Günümüzde işletmelerin dev boyutlara ulaşması, global ticaretin yoğunlaşması, sosyal gelişmeler ve tüketici isteklerinin sürekli değişmesi işletme sorunlarını ve bunlar arasındaki ilişkileri daha karmaşık hale getirmiştir. Herhangi bir işletme faaliyetini ve özellikle üretimi diğerlerinden bağımsız düşünmek mümkün değildir. ‹şletme yönetiminde sistem yaklaşımının giderek önem kazanması bu gelişmelerin bir sonucudur. Üretim yönetimi kitabının amacı belirlenip çerçevesi çizilirken yukarıdaki görüşe göre hareket edilmiştir. Üretim ile temel fonksiyonlar arasındaki ilişkilerin işletme yöneticisi açısından nitelikleri ve önemi elden geldiğince vurgulanmaya çalışılmıştır.

Sayfa Sayısı: 633

Baskı Yılı: 2010
Dili: Türkçe
Yayınevi: Beta Basın Yayım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder