31053 hatasını Migros Kurbanlık alışverişi sırasında iki farklı Maximum kredi kartı ile denediğimde aldım. Birinde limit yetersizmiş, bankayla konuşup arttırdım ama tekrar aynı hata çıktı. Diğer kartta zaten limit sorunu olmamasına rağmen aynı hatayı verdi. Müşteri hizmetlerine de talep açtım sorun çözülmedi.
31053 Hatası Çözümü
Günlerce banka ve mağaza yetkilileri ile sorunun çözülmesini beklemek istemiyorsanız.
kredi kartınızı daha önce Masterpass sistemine bağladıysanız onun üzerinden ödemenizi sorunsuz yapabilirsiniz.
Bağlı değilse de https://masterpass.com/tr-tr/faqs/membership.html linki üzerinden Mastercard'ın ücretsiz hizmeti olan Masterpass'e üye olun. İstediğiniz Mastercard,VISA ya da Troy logolu kredi kartı bilgilerinizi hesabınıza ekleyin, alışverişlerinizde kredi kartı numarası ya da şifresi girmeden Masterpass sistemi üzerinden bankanızın onay sms i ile güvenli şekilde alışverişinizi ,taksit kampanyası varsa ondan da yararlanarak, güvenle yapabilirsiniz.
Masterpass ile anlaşmalı birçok mağaza olduğu için sadece migros değil birçok mağazadan alışveriş yapabilirsiniz. Ayrıca kampanyaları da oluyor o imkanlardan da faydalanabilirsiniz.
Masterpass, MasterCard tarafından sunulan global bir dijital ödeme ve kart saklama altyapı çözümüdür. Masterpass ile internet veya uygulama üzerinden kart bilgilerinizi alışveriş yaptığınız işyeri ile paylaşmadan ödemenizi hızlı ve güvenli bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder