ad

se

4 Şubat 2014 Salı

2014 YDS Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı (İlkbahar Dönemi): Başvuruları Başladı



DUYURU
(3 Şubat 2014)
2014 Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı (İlkbahar Dönemi): Başvurular
2014 Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı (2014-YDS İlkbahar Dönemi) 6 Nisan 2014 tarihinde uygulanacaktır.
Sınava başvurular 3-12 Şubat 2014 tarihlerinde yapılacaktır.
Adaylar, 2014-YDS İlkbahar Dönemi Kılavuzu ile Aday Başvuru Formuna başvuru süresi içinde ÖSYM’nin http://www.osym.gov.tr internet adresinden ulaşabileceklerdir. Kılavuz dağıtımı ve satışı yapılmayacaktır. Kılavuzda; başvuru, sınav, değerlendirme, sınav sonuçlarının kurumlarca kullanımı ile ilgili ayrıntılı bilgiler yer almaktadır. Sınava başvuracak adayların bu kılavuzu dikkatle incelemeleri gerekmektedir.
Merkezimiz kayıtlarında adaylara ait eğitim bilgileri, arşiv bilgisinin oluşturulabilmesi ve bu bilgilerin diğer sınavlar/yerleştirmelerde de kullanılabilmesi amacıyla başvuru aşamasında alınmaktadır. Bu amaçla; Başvuru Merkezlerince eğitim bilgileri alanında bilgi girişinin yapılabilmesi için, adayın eğitim bilgilerini gösteren resmi belgenin/belgelerin (diploma, mezuniyet belgesi vb.) başvuruda adayın yanında bulunması gerekmektedir. Eğitim bilgileri, Sınav Koordinatörlükleri ve Başvuru Merkezleri tarafından belgeye dayalı olarak kontrol edilerek sisteme kaydedilecektir. Bu nedenle adayların başvuru merkezine giderken güncel (en son) eğitim bilgilerine ait resmi belgelerini yanlarında bulundurmaları zorunludur.
Adaylara ve kamuoyuna duyurulur.
ÖSYM BAŞKANLIĞI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder