ad

se

30 Ağustos 2015 Pazar

Açıköğretim Lisans Tamamlama Kayıt Başvurusu Ne Zaman? Nasıl Yapılıyor? Hangi Bölümler Var?

AÖF 2015-2016 lisans tamamlama internet başvurusu nasıl yapılır? AÖF lisans tamamlama bölümleri nelerdir 2015-2016? İşte Açıköğretim Lisans Tamamlama hakkında merak edilenler...
                                                

4 yıllık öğretim süresi olan yüksekokul veya fakültelerin 1, 2, 3 ve 4. yarıyıl derslerinin tümünden başarılı olup kaydını sildirerek önlisans diploması alan öğrenciler, lisans tamamlamak isterlerse sınavsız olarak Açıköğretim, İktisat, İşletme Fakültelerindeki lisans bölümlerinin 5. yarıyılına “Lisans Tamamlama” kapsamında kayıt yaptırabilirler.
Açıköğretim, İktisat, İşletme Fakültelerindeki lisans bölümlerine Lisans Tamamlama kapsamında kayıt yaptıracak adayların işlemleri “İnternet Başvuru” ve “AÖF Bürolarından Kayıt” olmak üzere iki aşamalı gerçekleştirilecektir.
2015-2016 öğretim yılı için planlanan internet başvuru ve kayıtlarının 28 Eylül 2015 Pazartesi - 09 Ekim 2015 Cuma tarihleri arasında alınması planlanıyor.
Adaylar, (https://kayit.anadolu.edu.tr/) internet başvuru sitesinin ana sayfasındaki “Lisans Tamamlama” linkine tıklayarak başvurularını gerçekleştireceklerdir.
2015-2016 Öğretim Yılında Açıköğretim, İktisat, İşletme Fakültelerine Lisans Tamamlama Kapsamında Başvurabilecek Bölüm ve Programların Listesi için Tıklayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder