ad

se

17 Haziran 2015 Çarşamba

En İyi Şubesiz Bankacılık Hizmeti Veren Bankalar 2015

Kendi denediğim Bankaların verdikleri hizmetler hakkında fikirlerimi paylaşıyorum.

İng Turuncu Hesap

Şubesiz bankacılık hizmeti almaya önce İng Turuncu hesap ile başladım. İnsanın ne zaman paraya ihtiyacı belli olmadığından, daha doğrusu hayat Türkiye'de belirsizlikler üzerine olduğundan,vadeli hesap olayı bana saçma gelen bir olaydır. Vadesiz birikimli hesap daha mantıklı geldi. Tabi İng müşteri çekmek için rakiplerine göre 3 aylığına daha yüksek faizi vererek çok müşteri kazandı. 2 yıl gibi bir süre kullandım. Her güzel şeyin bir sonu olduğu gerçeğini burada da gördüm. Günlük hesap diye bir şey dayattılar. Basit bir sms ile artık bu sisteme geçmeyenler için eskisi gibi her şey ücretsiz olmayacak demişler. Önce bu sms i okumadım. Bir sürü sms geliyor. Bilgilendirme için yanlış yöntem. Sonra aradılar. Kredi kartı vermeye çalıştılar. Ama demiyor almazsan eskisi gibi her şey ücretsiz olmayacak. O elemana kart sat diyorlar. O da işini yapıyor.Günlük hesaptaki karta faturalar bağlarsak aidat almayacaklarını söyledi. Ailecek paraları çekip birer birer hesapları kapattık. Bence ilk vaat ettiklerine göre kendimi kandırılmış hissettim. Bu sayfa tamamen kapandı. Zaten işe yarar kampanyaları da kalmamıştı. Kendileri kaybettiler. O çocukları korkutan sevimsiz aslanlarıyla yola devam etsinler:D

Enpara'ya Geçiş

Enpara ile çok övgü duymuştum. İlk baştaki güçlü kampanyaları olmasa da yine de kullanıcılarının genelde memnun olduğunu forumlarda filan gördüm. Uzun bekleyişten sonra kurye geldi ve kullanmaya başladım. İlk etapta beğenmediğim noktaları:

Kurye çok geç getirdi. Kullanıma gelirsek her şey için ayrı hesap açtırmaya zorluyor. Önce klasik vadesiz hesabınız var. Buradaki vadesiz hesap birikimli vadesiz hesap değil. Yani paranız burada faizsiz şekilde bekler. Para çekmek ya da havale, eft yapmak için burada para olması lazım.

Vadeye takılmadan paranız beklerken faiz işlesin derseniz "birikimli hesap" açıyorsunuz. Vadeli için birden fazla vadeli hesap açabilirsiniz. Farklı günlerde parça parça vade başlatabilirsiniz.
Verdiği banka kartını kullanacağınız ATM her yerde bulunmuyor ama ayda sayısı değişmekle birlikte başka bankaların ATM'lerinden işlem ücreti ödemeden işinizi halledebilirsiniz. Mesela şu an 30 Eylüle kadar ayda 3 kez para çekme ücretsiz. Askerler için güzel bir imkan. Her birlikte farklı ATM oluyor. Bununla bu sorunu halletmiş olur. İşime yarayacak kampanya olarak en son Babil.com kampanyasını değerlendirdim. %50 belirli bir tutara kadar ödediğiniz sipariş ücretinin yarısını bir sonraki ay iade ediyor.
Güncel tüm kampanyaları için  tıklayın

CepteTeb Hesabı

Enpara'daki hesap karmaşısından kurtulmak için Vadesiz hesabın aynı zamanda Birikimli hesap olarak istediğimi yapmasından en son bu hesabı açtırdım. Kullanıcı arayüzünü çok kullanışlı ve basit yapmışlar.  Bu hizmeti vermeye yeni başlamalarına rağmen  ilk kart alanlardan aidat almamaları limit dolmamış olmaması lazım açıklamada "İlk 50.000 kurucu üyeden CEPTETEB kredi kartı ücreti tahsil edilmemektedir. Ücret tahsil edilmemesi sadece ilk yıl değil, kart ömrü boyunca geçerlidir. 50.000 karta ulaşıldığında burada da duyuru yapılacaktır." Ben de o 50000 içindeyim. Güzel bir kampanya oldu. Sonrasında Ulaşım Kampanyası da işe yarar: CEPTETEB Kredi Kartı ile yaptığın ulaşım harcamalarının %50’si CEPTETEB’den. Tabi limit var her ay alabileceğin iade toplamda 100 TL. Pos cihazı seçiyor. İnternette aldıklarıma Anadolu Jet için acente üzerinden bahanesiyle iade vermedi. Bir daha bulaşmadım. Yazıhanelerden bilet almıyorum. Pos cihazı doğru mu diye uğraşamam. Kampanya konusunda hala ENPARA rakipsiz.

Güncel tüm kampanyaları için tıklayın 

Vazgeçilmez İşte Üniversiteli Kartım



Nedense bu bankayı üniversiteden mezun olduğumdan beri bırakmadım. Hala bitmeyen yüksek lisans sayesinde kullanmaya devam ediyorum. Bazı harcama bazlı kampanyaları ve verdiği çekler, müze kart özelliği, Maximum kart kampanyaları hoşuma gidiyor. Ama gereksiz bir sürü işlemden para alması hoşuma gitmiyor.

Güncel  İşte Üniversiteli tüm kampanyaları için tıklayın 
Güncel  Maximum Kart tüm kampanyaları için tıklayın 

Nuvo

Daha önce Yapıkredi World Ek Kart olduğu için telefon numaramı, bilgilerimi saklamışlar. Girdiğiniz cep telefonu numarası bankamızda kayıtlı değildir. Size en yakın Yapı Kredi ATM veya şubelerinde numaranızı kaydedebilirsiniz. Bu hatayı alırsanız. ATM/Şubeden tanımlama yapacakmışız. Gittim ATM'ye öyle bir menü yok. Belki ben bilmiyorumdur diye MH aradım. Bir sürü gereksiz konuşmalardan sonra ille de şubeye gidecekmişim. Kendi hatalarını bana düzelttirmeye çalışıyor. Bir de genelleme yapıyor. Tüm bankalar böyleymiş. Enpara'da daha önce Finanscard olmasına rağmen yine Worldcard gibi iptal edilmesine rağmen rahatlıkla kayıt oldum. Şikayet kaydından sonra tekrar aradılar. Sorduğum soru: ŞUBESİZ BANKACILIK HİZMETİ ALMAK İÇİN NEDEN SİZİN HATANIZDAN/PROSEDÜRÜNÜZDEN ŞUBEYE GİDEYİM ? EMPATİ KURUN AYNISINI SİZE YAPSALAR... SES YOK

Bulunduğum yerde bankası yok. Olsa da böyle saçmalık için izin almam. Hafta sonu da şubeler kapalı. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder