ad

se

9 Mayıs 2013 Perşembe

Çağrı ve Satış Merkezlerinin İzinsiz Aramaları ve Standartlaşma





Satış Merkezleri olan ya da bu işi yapan firmalar telefon numaralarınızı nereden alıyor?

Hastaneler,bankalar,acenteler,e-ticaret siteleri,eczaneler,kampanyalar,forumlar,vb. saymakla bitmeyen kurumlar ve kuruluşların, telefonla satış yapmaya çalışan size hitap eden ya da etmeyen ve size bir şeyler ittirmeye çalışan firmalara servis edilmesiyle telefonla tacizine uğruyorsunuz. Olmadık yer ve saatte ısrarlı aramalara maruz kalıyorsunuz.
Arayanlar her zaman bayanlar oluyor.Çünkü bizim kültürümüzde tanımadığı bayana küfür edilmez.Hiçbir şeyden olmazsa  bile annelik ve ekmek parası için yapıyor durumundan dolayı saygı duyulur.Hal böyle olunca bayanları bu işlerde kullanıyorlar. Bu işte eşitlik yok.

Bu işlerde çalışanlar verilerin nasıl geldiğini çok iyi biliyorlar.Dolayısıyla yaptıklarının milleti rahatsız etme ve talebi olmadan satış yapma hatta bazı şirketler için kazıklama işi olduğunun da farkındalar.Ses tipleri aynıdır.Şirketin ismini uçarak söylerler. Bunun nedeni kim olduğumuzu bilmesinler ya da anlamasınlar ne dedi diye düşünürken ben biraz daha konuşayım diye midir? Yarın nasılsa biri arar olmazsa sorayım :) nasılsa numaramı almayan kalmamış.Ben de din üzerinden yazımı sürdüreyim. Her şey tartışılırken yanına ve Din koyar ya TV programları.Benim de yazımın "Telefonla Satış ve Din" kısmına geliyoruz.

Telefonla Satış ve Din

Umarım bu işlerde çalışanlar ve çaresizlikten bu işe başlayacak olanlar da tesadüf edip bu yazıyı okurlar.Ben istediğim dışında her arayana HAKKIMI HARAM EDİYORUM. Yaptığınız vakit çalma,rahatsız etme,izinsiz görüşme kaydı,telefonun zararlı etkilerine maruz bırakma ve en önemlisi sinir bozmadır.  Ayaşlıyım diye ille hamam pardon thermal tesisinizdeki devre mülkten almak zorunda mıyım? Almış olsam da fark etmez. Onların için aday müşteri yani yolunacak kazsınız. Neden bir tane daha almasın ki? Sanki lastik alıyoruz stepne olarak..

Örnek Olay
Bugün arayan firmanın satış merkezinde çalışan bayan  "Merhaba" dedi. Bu da sizi salladığından değil. Sesinizi almak için. Yine isim veremeyeceğim sadece  ...... çözüm sistemlerini anladım.İnternet aboneliğiniz var. Falcı gibi.Hadi ya nereden anladıysan. Sonrasında görüşmelerimiz kayıt altındadır.Benden izin aldın mı? Kanun olarak küfür ettiğinizde görüşme kaydı izinsiz alındıysa delil olarak kullanılamaz ve hakkında ceza uygulanır.Bize soran yok izin veriyor musun? Hepsi otomatik görüşmeleriniz kayıt altındadır sloganını kullanıyor. Ben de otomatikleşmiş verdiğim cevap ile  ilgilenmiyorum, numaramı ve bilgilerimi veri tabanınızdan silin tekrar aramayın. Anlaşılan onlar gibi biz de (bu şekilde aynı cevapları veren bir kesim olduğu için biz dedim) artık standartlaşma eğilimine giriyoruz. Aslında onların esas kitlesi eğitim durumu düşük kesimdir.Kolay görürler ve çabuk güvenlerini kazanacaklarını bilirler. Ama digiturk,internet,güvenlik sistemleri,tatil gibi durumlarda eğitim seviyesi yüksek kişilere  de sulanmaya başlarlar.

Küfür Konusu
Sizi küfür ve ses kaydı konusunda kanunların  ne dediğini detaylarıyla öğrenmeniz için bir avukatımızın sitesine yönlendireyim.


Umut Tacirliği
Satış Merkezlerinden çalışanlarından en çok  faydalanıldığı alanlardan birisi de sağlıktır.Herkesin kendisinin ve yakınlarının mutlaka bir sağlık sorunu vardır.İçinde üçkağıt olduğunu bile bile ararsın.Umut en çok kazandırandır.İnsanı ayakta tutan soyut olgudur.Umut biterse herşeyin biteceğini bilir.Bunun için bu insanlara bile bile inanmak ister.


En çok yoğunlaştıkları kesimMigren hastalarıdır. Yakınım için ben de bu dolandırıcı kişileri aradım.Migren bantı,manyetik ürünler,kremler,kolye gibi ürünler aldım.Zar zor iade ettiklerim ve paralarını aylar sonra aldıklarım oldu. (kremler için şunu söyleyim alın kısmından gelmişse ağrı dindirir.Kesmez yani kısa süreli rahatlatır.Ama yakınımda tepeden geldiğinde işe yaramıyor.Neyse konu farklı yerlere gitmesin) Moda ürünleri kilo verdirici bant,ilaçlar,kalp için ürünler,cinsel performans artırıcılar (işte çalışırken olmayan performansını yatakta zirve yapmak isteyenler kitleleridir),kanser (en affedilmeyen de budur insanların zamanı tükeniyor nasıl vicdanın elveriyor.),hemoroid,anti-aging,... saymakla bitmez

4441444
Türk telekom devamlı arar.Açarsınız konuşmaz.Konuştuğu zamanda anket yapmaya kalkar.Tarife anlatmak ister.Ev telefonuna internet için mecbur olduğum ve hatta evde ev telefonu bile yokken daha çok bedavası olan mükemmel hizmetlerinden bahseder.
İhtiyacım olduğu zamanlarda evde 2 modem vardı.Birsi hiç kullanılmamı.Sorunun hattan olduğuna eminim.Denemişim herşeyi onun için desteği arıyorum.Bayan burada baylarda çalışıyor.Ama bana denk gelen bayandı.O sihirli kelimeyi söylemişti."Modemi açıp kapatın"Bunun işe yarayacağından o kadar umutlu ki....
Arıza için aramıştım 118 bilmem neye yönlerdi çalışanı.Herkes bir yerlerden sizden para tırtıklama peşinde.Orayı aradım yanlış numara verdi.

Neyse bu aramadan kurtulmanın tek yolu mutlaka denk getirip konuşup o teklifi ilgilenip ilgilenmediğinizi bildirmeniz ve konuştuğunuz tarih ve saati not alın.Tekrar aynı şey için ararlarsa görüşmeler kayıt altında silahını kullanın şikayetinizi bildirin aramasınlar.Yoksa otomatik aramadır.Sizin sesinizi duyana kadar ararlar.Ben de bu numara engellidir.Eksik olsun ulaşmasınlar bana.

Numara Engelleme Uygulamaları

iPhone'da numara engelleme nasıl yapılır?



Telefonunuz için İzinsiz Arama Engelleme Uygulamaları için Tıklayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder