Forbes dergisinde yayınlanan makaleye göre, üretim sektöründeki firmalar tedarik zinciri,dağıtım ve diğer işlemlerinde etkinliği arttırmak için bulut tabanlı servisler üzerine araştırmalarda bulunuyorlar. Aslında sayıları çok olmasa da bazı üreticiler bulut tabanlı uygulamaları şirketlerine adapte etmeyi başarmış durumdalar.
Mintjutras, kurumsal uygulamaların şirketler üzerindeki etkisini analiz eden araştırma bazlı danışmanlık firması, SaaS uygulamaları bugün kurulan üretim ve dağıtım yazılımlarının %22'sine sahip durumda olduğunu ve buna ek olarak bu rakamın 10 yıl içinde %45'e ulaşmasını beklediklerini açıkladı.
Üreticilerin asıl hedefi ise hem içsel hem de dışsal olarak kendilerini daha kolay iş yapar duruma getirmektir. Ayrıca şirketler doğruluğu arttırma, işlem hızını geliştirme ve etkili olarak şirketin iç zekasını kullanma gibi konularda sürekli baskı ile karşılaşıyorlar.Bunları başararak sonucunda her bir tedarikçisini,distribütörünü ve servis etkileşimini daha değerli kılabilirler.
Bu alandaki uzmanlar, bulut tabanlı servislerin işin kilit alanlarını hızlandırma potansiyeline sahip olduğunu ve bunların kullanımıyla, üreticilere ürünlerini satmaya ve yenilerine yatırım yapmaya daha fazla zaman kalacağını söylüyor.
Bu alandaki uzmanlar, bulut tabanlı servislerin işin kilit alanlarını hızlandırma potansiyeline sahip olduğunu ve bunların kullanımıyla, üreticilere ürünlerini satmaya ve yenilerine yatırım yapmaya daha fazla zaman kalacağını söylüyor.
Aşağıda Forbes makalesinde belirtildiği üzere, bulut bilişimin üretim sektörünü köklü olarak değiştirmesini sağladığı birkaç method bulunmaktadır.
- Verileri alıp, mantıksal çözümleme, iş zekası ve kural motorlarını kullanarak şirket çapında zeka ve bilgiyi uygulamak
- Kılavuzluk etme ve sonra hızlı bir şekilde tedarikçi portallarını ve işbirliği platformlarını tam olarak başlatıp, kalite yönetimi panoları ve iş akışlarıyla ile tamamlamak
- Pazara Sunma hedeflerine ulaşmak için yeni ürün geliştirme ve tanıtım stratejilerini hızlandırmak
- Doğrudan ve dolaylı satış kanallarını,satışları bireysel, gurup ve bölüm olarak izleyebilen tek bir bulut platformundan yönetmek
- Müşteri servis sistemini otomatikleştirme, sipariş durumu girdilerini çevrimiçi olarak ortak kullanıma açmak ve desteklemek
- Malzeme planlama ve tedarikçi yönetimi ve bunun yanında lojistik maliyetlerini düşürme konularında büyük etkinlik kazanmak için iki kademeli ERP stratejilerindeki güveni arttırma
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder